Tuesday, December 29, 2009

terima kasih-takut-

ko jangan marah kalau kali nie aku juga terr emo mcm makcik tu. terimakasih sanagt2 sbb tema kasihh tolong aku tak ternilai sangat. ko paling senang aku lepas segala yg terbuku dah terlekat kat ati. tah napelahh aku caya kat ko sangat ek. tima kasih bagi aku kwn yg akan teman aku tiap hari. walaupun dia takleh ckp aku sajalah yg bebel kat dia gantikan ko. bila ko ckp tentag tu aku banyak terfikir. kesian palk kat aku nie kan. sampai ati dia buat kat aku. rasa teruk plak diri nie. huhuhuh... kebodohan aku yg aku sendiri tak dapat aku selamatkan. tapi ape nak buat tu dah ujian Allahkan. Ko selalu timbul bila aku sangat perlu dan jadi sedih sehh bila yg sepatutnya selesaikannya tuk aku tak dapat aku harapkan. ko suke jerr dengar aku bebel kan? banyak aku cite kat ko sampai mimpi2 aku pun aku citakan. mmg senag dengan ko. sangat senang. susahnya mulut orngkan?? terima kasih... semoga ko akan jumpa orng terbaik dlm hidup ko satu hari nanti. mcm nur kasih. mcm mami kata 'Allah tengah sediakan yg ter baik tuk ko'. kalau boleh tunggulah aku selesaikan semua dulu sblm ko pergi. aku takut nak hadapinya kalau tak seperti yg aku harapkan kalau ko tak derr.kurang2 kalau plan A x menyebelahi aku biarlah plan B ko masih aderr bagi aku sokongan. tapi keputusan di tngn ko aku takleh halang tapi aku harap snagt. apelahhkan kat depan aku nanti??? aku sngat takut wehhh...

2 comments:

  1. wei kita kan kAWAn ....... x pe aku x kisah ....byk benda aku dpt belajar drp ko... sejak aku kat sini...

    ReplyDelete
  2. Apa yg sedih sgt cemei... sabau.. sabau.. byk benda lagi yg boleh gembirakn kita..like..cuti2 malaysia??.. bowling?..muara ikan bakar? family day?? tapi oopss cuti pun dh abis...so make ur self happy.. don't bother the others...

    ReplyDelete